Netsis b2b

Sipariş Hızı

 

Sipariş süreçlerini internete taşıyarak, işlerinizi zaman ve mekandan bağımsız olarak yürütebilmenize olanak sağlar. Kişisel bilgisayarların yanı sıra tablet bilgisayarlarda da kullanılabilen çözüm; mesai saatleri ve coğrafi koşullarla sınırlı kalmayıp ürünlerini dünyaya sunmayı hedefleyen, mevcut bayi ve satış temsilcilerinin siparişlerini çok daha etkin yöneterek “tam zamanında teslimat” garantisi vermek isteyen işletmeler için çözüm sağlar.

Bayi Bilgisi Erişimi

Bayi Bilgisi Erişimi

 

Bayilerin ve satış temsilcilerinin hesaplara ait sipariş ve ödeme bilgilerine anında erişim sağlayarak e-posta, telefon ve faks trafiğini ortadan kaldırır.

Bayi Kontrolü

Bayi Kontrolü

 

Sahada toplanan siparişlerin anında sisteme aktarılmasına, hatta istenirse bir üretim ya da tedarik emri olarak tanımlanmasına olanak tanıyan web tabanlı sistem, bayilerin kullanımına da açılabilme imkanı sunar. Bu sayede bayilerin, kendilerine özel ödeme seçenekleri, vadeler, kredi kartına göre değişen komisyon oranları gibi bilgilere birkaç tuşla kolaylıkla erişebilme, cari hesap ekstrelerini anlık olarak görüntüleyebilme ve siparişlerinin durumunu takip edebilme fırsatı yakalamasına yardımcı olur. Satış temsilcileri de kendi sorumluluklarındaki bayilerin hesap ve sipariş durumlarını görüntüleyerek gerekirse onlar adına sipariş girebilmelerine olanak sağlar.

Tedarik ve Sipariş Süreci Otomasyonu

Tedarik ve Sipariş Süreci Otomasyonu

 

Sunduğu otomasyon sistemi sayesinde işletmelerin; hatalı, eksik ya da geç ürün teslimi gibi olumsuz durumlardan sakınmasını sağlar. 

Özelleştirebilir Ekran Görüntüleri

Özelleştirebilir Ekran Görüntüleri

 

Sepetim, sipariş özeti gibi bir çok ekranın görüntüsünü istekleriniz doğrultusunda özelleştirilebilmesine olanak sağlar. 

7/24 Bayi ve Satış Temsilcisi İletişimi

7/24 Bayi ve Satış Temsilcisi İletişimi

 

Bayilerinizin ve satış temsilcilerinizin ürünlerinizi inceleyip karşılaştırabilecekleri, siparişleri, ödeme bilgileri ve duyurularınızı takip edebilecekleri 7/24 çalışan bir kanalınız olmasını sağlar.

Geliştirilebilme Özelliği

Geliştirilebilme Özelliği

 

Üçüncü parti geliştiricilerin sistemle bütünleşmesine olanak sağlayan teknik bir altyapı sunar. Bu sayede kullanıcıların, kendilerine özel iş süreçlerini sisteme entegre etmelerine olanak sağlar.